Pozyskanie klienta to najważniejsza, a zarazem najtrudniejsza umiejętność w biznesie. To wyzwanie, przed którym staje większość salonów branży beauty. Prawda jest taka, że nie ma uniwersalnej metody, dzięki której nowy klient zapuka do naszych drzwi. Dlatego zanim zaczniesz eksperymentować i stosować szereg innowacyjnych technik skutecznej sprzedaży, warto najpierw zadbać o podstawy. Wydaje się oczywiste? Być może, ale kiedy zaczniesz przyglądać się swojej komunikacji zauważysz, że Twoje wypowiedzi są długie, mało konkretne i pozbawione odpowiedniej merytoryki. Natłok informacji zmusza klienta do wzmożonego wysiłku wkładanego w ich odbiór, dezorientację, a w konsekwencji rezygnację z realizacji usługi. Te rzeczy wydają się proste, ale w rzeczywistości trudno o nie zadbać. Kiedy zależy Ci na nowych klientach, pamiętaj, aby Twój przekaz był krótki, merytoryczny i unikalny. Pomoże Ci to zaoszczędzić czas oraz energię, którą możesz spożytkować na liczenie zysków.
Dlaczego klient nie zdecydował się na zapis?
Pierwszym kontaktem z klientem powinna być konsultacja. Nieumiejętnie poprowadzona, może zniechęcić klienta do wizyty w naszym salonie, a co gorsza przekierować go do konkurencji. Dlatego warto zadbać, aby pierwsza rozmowa nie była ostatnią. Sukces zależy od poznania odpowiednich strategii oraz technik komunikacji, ale pamiętaj, że najważniejsze jest Twoje podejście. To ono przyczyni się do zwiększenia liczby zadowolonych klientów oraz budowaniu pozytywnego wizerunku salonu.
Pozyskanie nowego klienta to podstawa w zwiększeniu zysku Twojego biznesu!
Nauczysz się w ciągu 3 minut pozyskać przez telefon nowego klienta i sprowadzić go do swojego salonu
Nauczysz się jak wykonać autoprezentację, dzięki której klient od razu umówi wizytę
Poznasz 3 podstawowe elementy, które decydują o wizycie klienta
Nauczysz się gotowego schematu rozmowy telefonicznej
Poznasz sekrety zawodowych sprzedawców Call Center, którzy sprzedają „bez słów”
Dowiesz się czego „nie wolno” mówić, a na co trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy
Dowiesz się w jaki sposób rozmawiać z klientem podczas konsultacji telefonicznej
Nauczysz się jak wykonać telefoniczny Prospecting, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów do swojego salonu
Przećwiczysz nabytą wiedzę i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami
Zamów na raty 0%
© Wszystkie prawa zastrzeżone Justyna Sękowska 2024