Recepcja doskonała

Efektywne techniki pozyskiwania klientów.

​ Czy istnieją magiczne sposoby na pozyskanie klienta podczas rozmowy telefonicznej?




​ Pozyskanie klienta to najważniejsza, a zarazem najtrudniejsza umiejętność w biznesie. To wyzwanie, przed którym staje większość salonów branży beauty. Prawda jest taka, że nie ma uniwersalnej metody, dzięki której nowy klient zapuka do naszych drzwi. Dlatego zanim zaczniesz eksperymentować i stosować szereg innowacyjnych technik skutecznej sprzedaży, warto najpierw zadbać o podstawy. Wydaje się oczywiste? Być może, ale kiedy zaczniesz przyglądać się swojej komunikacji zauważysz, że Twoje wypowiedzi są długie, mało konkretne i pozbawione odpowiedniej merytoryki. Natłok informacji zmusza klienta do wzmożonego wysiłku wkładanego w ich odbiór, dezorientację, a w konsekwencji rezygnację z realizacji usługi. Te rzeczy wydają się proste, ale w rzeczywistości trudno o nie zadbać.​ Kiedy zależy Ci na nowych klientach, pamiętaj, aby Twój przekaz był krótki, merytoryczny i unikalny. Pomoże Ci to zaoszczędzić czas oraz energię, którą możesz spożytkować na liczenie zysków.

Dlaczego klient nie zdecydował się na zapis? 

Pierwszym kontaktem z klientem powinna być konsultacja. Nieumiejętnie poprowadzona, może zniechęcić klienta do wizyty w naszym salonie, a co gorsza przekierować go do konkurencji. Dlatego warto zadbać, aby pierwsza rozmowa nie była ostatnią. Sukces zależy od poznania odpowiednich strategii oraz technik komunikacji, ale pamiętaj, że najważniejsze jest Twoje podejście. To ono przyczyni się do zwiększenia liczby zadowolonych klientów oraz budowaniu pozytywnego wizerunku salonu.

​ Pozyskanie nowego klienta to podstawa w zwiększeniu zysku Twojego biznesu!

Co konkretnie da Ci udział w szkoleniu?

Nauczysz się w ciągu 3 minut pozyskać przez telefon nowego klienta i sprowadzić go do swojego salonu

Nauczysz się jak wykonać autoprezentację, dzięki której klient od razu umówi wizytę​ ​

Poznasz 3 podstawowe elementy, które decydują o wizycie klienta

Nauczysz się gotowego schematu rozmowy telefonicznej

Poznasz sekrety zawodowych sprzedawców Call Center, którzy sprzedają „bez słów”

Dowiesz się czego „nie wolno” mówić, a na co trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy

Dowiesz się w jaki sposób rozmawiać z klientem podczas konsultacji telefonicznej

Nauczysz się jak wykonać telefoniczny Prospecting, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów do swojego salonu

Przećwiczysz nabytą wiedzę i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami

CENA SZKOLENIA
1500 ZŁ

CZAS TRWANIA
8h

MIEJSCE
Do ustalenia

ZAMÓW SZKOLENIE

Zamów na raty 0%

Wiadomość została wysłana

© Wszystkie prawa zastrzeżone Justyna Sękowska 2021