Częstym błędem, który popełniają sprzedawcy po usłyszeniu odpowiedzi odmownej ze strony klienta, jest przybranie postawy obronnej bądź natychmiastowa chęć obalenia obiekcji, co prowadzi do nadmiernego tłumaczenia się, niezgadzania z zarzutami klienta, a w konsekwencji jego wycofania.
Tymczasem efektywna postawa sprzedawcy wymaga przede wszystkim zachowania spokoju, okazania zrozumienia dla punktu widzenia klienta i często pozyskania dodatkowych informacji, które pomogą nam przejść do argumentacji naszego punktu widzenia. To czas dla nas, czas na zbijanie obiekcji i wykorzystanie skutecznych technik, które przekonają klienta do wartości oferowanego przez nas rozwiązania.
Nabędziesz umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klienta podczas rozmowy sprzedażowej
Zgłębisz socjotechniki finalizujące sprzedaż
Udoskonalisz własny styl negocjacyjny
Poznasz model "Czterech kroków" pokonywania obiekcji i zastrzeżeń klienta
Nauczysz się metody opartej na sprzedaży "odroczonej", dzięki której znacznie zwiększysz swoją efektywność
Poznasz nowatorskie podejście do prowadzenia partnerskiej rozmowy z klientami
Otrzymasz gotowy model pokonywania obiekcji związanych z CENĄ: "to za drogo" oraz CZASEM: „muszę się jeszcze zastanowić”
Dowiesz się skąd się biorą obiekcje i zastrzeżenia związane z podjęciem decyzji zakupowej
Przećwiczysz nabytą wiedzę i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami
Zamów na raty 0%
© Wszystkie prawa zastrzeżone Justyna Sękowska 2024