Osoba, która zamierza kupić zabieg pielęgnacji, może zwrócić uwagę na czas osiągnięcia pierwszych efektów, innowacyjność oferty, potwierdzenie skuteczności zabiegu, albo po prostu na markę kosmetyków. Ludzie dzielą się na cztery typy osobowości. Niebieski obmyśla, czerwony działa, zielony obserwuje, żółty mówi. Z każdym z nich budujesz inny rodzaj relacji. Inaczej się witasz i żegnasz, inaczej przeprowadzasz konsultację czy prezentujesz ofertę. Poznanie energii kolorystycznej Twojego klienta to pierwszy krok do budowania długofalowej relacji oraz lojalności wobec Twojego salonu.
Poznasz podstawowe typy osobowości i nauczysz się ich rozpoznawania
Nauczysz się mówić językiem korzyści oraz przekazywać efektywne informację, co sprawi że klient wróci i zwiąże się z salonem na dłużej
Zaczniesz rozpoznawać i rozumieć emocje innych ludzi
Poznasz metody budowania pozytywnej i długotrwałej relacji oraz opanujesz umiejętność rozpoznawania osobowości klientów
Zdobędziesz szczegółową wiedzę na temat komunikacji interpersonalnej
Zrozumiesz dlaczego z jednym klientem komunikujemy się lepiej, a z drugim trochę gorzej, co na to wpływa i jak temu zapobiec
Uświadomisz sobie w jaki sposób klienci oddziałują na Twój styl pracy
Poznasz lepiej swoją osobowość, co pozytywnie przełoży się nie tylko na środowisko pracy, ale także Twoje życie prywatne
Dowiesz się jak radzić sobie w sytuacji "trudny klient" w salonie
Przećwiczysz nabytą wiedzę i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami
Zwiększysz świadomość własnych wyuczonych zachowań i zachowań innych członków grupy
Dowiesz się czego „nie wolno” mówić, a na co trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy.
Zamów na raty 0%
© Wszystkie prawa zastrzeżone Justyna Sękowska 2024