Barwne relacje

Jak budować stały związek z klientami.

Jeżeli chcesz prowadzić skuteczną sprzedaż, musisz dokładnie ​znać swoich klientów​




Osoba, która zamierza kupić zabieg pielęgnacji, może zwrócić uwagę na czas osiągnięcia pierwszych efektów, innowacyjność oferty, potwierdzenie skuteczności zabiegu, albo po prostu na markę kosmetyków. Ludzie dzielą się na cztery typy osobowości. Niebieski obmyśla, czerwony działa, zielony obserwuje, żółty mówi. Z każdym z nich budujesz inny rodzaj relacji. Inaczej się witasz i żegnasz, inaczej przeprowadzasz konsultację czy prezentujesz ofertę. Poznanie energii kolorystycznej Twojego klienta to pierwszy krok do budowania długofalowej relacji oraz lojalności wobec Twojego salonu.​



Zainteresowała Cię ta tematyka?

Dzięki szkoleniu "Barwne relacje"

Poznasz podstawowe typy osobowości i nauczysz się ich rozpoznawania

Nauczysz się mówić językiem korzyści oraz przekazywać efektywne informację, ​ co sprawi że klient wróci i zwiąże się z salonem na dłużej

Zaczniesz rozpoznawać i rozumieć emocje innych ludzi

Poznasz metody budowania pozytywnej i długotrwałej relacji oraz opanujesz umiejętność rozpoznawania osobowości klientów

Zdobędziesz szczegółową wiedzę na temat komunikacji interpersonalnej

Zrozumiesz dlaczego z jednym klientem komunikujemy się lepiej, a z drugim trochę gorzej, co na to wpływa i jak temu zapobiec

Uświadomisz sobie w jaki sposób klienci oddziałują na Twój styl pracy

Poznasz lepiej swoją osobowość, co pozytywnie przełoży się nie tylko na środowisko pracy, ale także Twoje życie prywatne

Dowiesz się jak radzić sobie w sytuacji "trudny klient" w salonie

Przećwiczysz nabytą wiedzę i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami

Zwiększysz świadomość własnych wyuczonych zachowań i zachowań innych członków grupy

Dowiesz się czego „nie wolno” mówić, a na co trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy.

CZAS TRWANIA
8h

MIEJSCE
Do ustalenia

ZAMÓW SZKOLENIE

Zamów na raty 0%

Wiadomość została wysłana

© Wszystkie prawa zastrzeżone Justyna Sękowska 2024